Gadżet reklamowy, który w znaczącym stopniu jest w stanie zwiększyć popularność naszej firmy to antystres reklamowy, którego produkcji podejmuje się sporo firm, które trudnią się w dostarczaniu gadżetów firmowych dla innych przedsiębiorstw. Naniesienie nadruku firmowego na konkretne elementy pozwala wpłynąć na wizerunek firmy na naszym obszarze działania. Antystresy reklamowe to ściskacze, które najczęściej przybierają formę piłeczek i pozwalają na uspokojenie się w sytuacjach, gdy mamy do czynienia z nadmiernym stresem. Równie dobrze mogą one przyjąć kształt postaci, samolotu, samochodu, sześcianu bądź innego przedmiotu. Ich zadaniem jest rozładowanie napięcia. Należy przyznać, iż to gadżet, który cieszy się dużą popularnością wśród zwykłych odbiorców, bowiem przyjmą go oni z dużą chęcią i najprawdopodobniej będą choćby okazjonalnie korzystać z jego „antystresowej mocy”. Na antystresach reklamowych możemy umieścić logo i nazwę naszej firmy bądź logo oraz adres naszej strony internetowej, co koniecznie przełoży się od razu na wzrost ilości klientów, bowiem możemy trafić do ich świadomości dopiero po pewnym czasie. Zamówienie takiego gadżetu wydaje się dobrym pomysłem, gdy otwieramy swój punkt w nowym mieście lub decydujemy się na uruchomienie nowego sklepu. W produkcji takich gadżetów królują przede wszystkim właściciele banków oraz różnorodnych instytucji finansowych.
Złożenie zamówienia na przedmiot tj. antystresy reklamowe wydaje się być dziecinnie łatwe, a więc do tego celu nie będziemy potrzebowali pomocy agencji reklamowej. Wystarczy określić pożądaną ilość antystresów, a także ich preferowany wygląd. W tym zakresie mamy spore pole manewru, jednak naszym zadaniem będzie opracowanie wspólnie z producentem gadżetu tekstu, jaki znajdzie się na piłeczce lub figurce antystresowej. Warto zadbać, aby antystresy reklamowe były dopracowane, a treść reklamowa była przemyślana, bowiem w przeciwnym wypadku możemy stać się przedmiotem drwin zamiast budzić uznanie i respekt. Powinniśmy opracować także zasady, na podstawie których będziemy wręczać takich gadżet klientom bądź mieszkańcom miasta, w którym promujemy nasz punkt. Pod warunkiem, że antystresów reklamowych będziemy mieli pod dostatkiem możemy rozdawać je wszystkim przechodniom zatrudniając do tego celu atrakcyjne hostessy. To akurat dość kosztowne, bowiem jeden tego typu gadżet może kosztować nawet 5 złotych. Innym rozwiązaniem jest wręczanie ich wszystkim klientom, którzy odwiedzili nasz punkt i byli zainteresowani naszą ofertą.